مراکز خرید معروف تایلند
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مراکز خرید معروف تایلند

 

یکی از مراکز خرید معروف در پاتایا ، مرکز خرید فودلند مارکت پاتایا می باشد که محصولات بخصوص خودش را مثل میوه و گوشت و ماهی تازه و... دارد. این مرکز خرید شبانه روز در 7 روز هفته 24 ساعت  باز است، بنابراین بازدید کنندگان تور تایلند می توانند آنچه را که آنها در هر زمان نیاز دارند خریداری کنند. این فروشگاه برخی از مواد غذایی محلی، با قیمت های بسیار ارزان و محصولات وارداتی را دارا می باشد و اگر می خواهید در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 از باز یا بسته بودن این فروشگاه اطلاع پیدا کنید با این شماره 538 383 038 تماس بگیرید.در این فروشگاه امکانات تولید گوشت و آرد و نانوایی با کیفیت بالا ساخته شده است.

 

مرکز خرید فودلند مارکت پاتایا

 

 

مرکز خرید آل سیزن پلیس بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک می باشد که به سه برج بزرگ CRC از بلندترین برجهای بانکوک ,برج OFFICE ,برج M.THAI تقسیم میشود که این برج ها در منطقه پلونچیت بانکوک قرار دارد .گردشگران تور تایلند در این برج هر چیزی از رستوران های بین المللی گرفته تا خرده فروشی ها که احتیاج داشته باشند می توانند در تور تایلند بهار 95 پیدا کنند . در این مرکز خرید در پایان فصل حراجی با قیمت های باور نکردنی وجود دارد . رفت و آمد به این مرکز تجاری در تور تایلند نوروز 95 بسیار راحت می باشد و وسایل حمل و نقل عمومی فراوانی وجود دارد.

 

مرکز خرید آل سیزن پلیس بانکوک

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور لحظه آخری تایلندو یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ,پاسازهای تایلند, مراکز خرید ارزان تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , بهترین بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: